مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» از دلصدا رونمایی شد

 

 

آلبوم گروهي «دلصدا» با ترانه‌هايي از مردان جنگ، عصر روز گذشته ـ 15 اسفندماه ـ با حضور عوامل اين آلبوم در هتل «سيمرغ» رونمايي شد.

 


در اين مراسم، فرزاد فرزين، فريدون آسرايي، مهدي يغمايي، بهنام صفوي، شهاب رمضان، شاهد صادق‌پور(خوانندگان آلبوم دلصدا) براي برگزاري نشست پرسش و پاسخ با خبرنگاران حاضر شدند.

فريدون آسرايي ـ خواننده پاپ ـ درباره اثري كه در اين آلبوم ارائه كرده، گفت: قطعه‌اي كه در اين آلبوم اجرا كرده‌ام «سرباز آخر» نام دارد كه شعر آن را عبدالجبار كاكايي گفته و تنظيمش كاري از پاشا يثربي بوده است.

مهدي يغمايي ـ ديگر خواننده پاپ ـ نيز درباره اثر خود توضيح داد: نام قطعه‌اي كه در آلبوم دلصدا اجرا كردم،

«خاطره» نام دارد كه با ترانه‌اي از زهرا عاملي و تنظيم پوريا حيدري همراه است. حضور در اين آلبوم و همكار شدن با اين خوانندگان برايم افتخار بسيار بزرگي بود.

فرزاد فرزين نيز بيان كرد: خوشحالم كه آلبوم «دلصدا» را با چنين گروهي كار كرده‌ام. قطعه بنده در اين آلبوم

«راه من» نام دارد. اين يك قطعه ملي است و مربوط به يك دسته و يا گروه خاص نمي‌شود بلكه براي تمام كساني است كه براي اين كشور جنگيدند.

 

بهنام صفوي كه در آلبوم «دلصدا» با قطعه «طاقت ندارم» حضور پيدا كرده، در سخناني گفت: در اين قطعه قصه رزمنده‌اي روايت مي‌شود كه در واقع يك قصه رمانتيك است. اين رزمنده با اين كه عشق و علاقه زيادي به دنيا و اطرافيانش دارد به خاطر كشورش مي‌جنگد. اميدوارم با اين اثر توانسته باشم سهم هر چند كوچكي در دفاع مقدس داشته باشم.

شهاب رمضان نيز كه با قطعه «همسنگر» با ساير خوانندگان آلبوم «دلصدا» همكاري داشته،بيان كرد: اين قطعه را با همكاري سيروان خسروي و تنظيم او ساخته‌ام.

شاهد صادق‌زاده نيز كه براي اولين بار به صورت رسمي در عرصه موسيقي فعاليت داشته،ادامه داد: قطعه‌اي كه در اين آلبوم ارائه كرده‌ام كبوترها نام دارد كه با شعري از عليرضا آذر و تنظيم مهران خليلي همراه است. البته اين اولين حضور من به صورت مجاز در صحنه موسيقي است.

به گزارش ايسنا، بخشي از اين نشست خبري به بررسي كيفيت آلبوم‌هاي گروهي اختصاص داشت.

فرزاد فرزين درباره اين موضوع توضيح داد: اين آلبوم دومين تجربه گروهي من است و براي اولين‌بار به صورت گروهي در آلبوم «خاص» شركت داشته‌ام. بايد بگويم تمايل چنداني به حضور در آلبوم‌هاي گروهي ندارم، اما از آنجا كه «دلصدا» با اعتقاداتم همسو بود در اين آلبوم شركت كردم. چرا كه هنوز فرهنگ آلبوم گروهي در ايران جا نيفتاده است و ساير خوانندگان فكر نمي‌كنند كه در موفقيت يك آلبوم همه گروه سهيم هستنداما معتقدم «دلصدا» آلبوم بسيار با ارزشي است.

شهاب رمضان نيز در همين رابطه گفت: قرار نيست كه در يك آلبوم گروهي كارهاي ضعيف خود را ارائه دهيم و براي آلبوم‌هاي شخصي بهترين قطعات خود را تدارك ببينيم. در پاسخ به اين سوال بايد بگويم بنده پس از حضور در آلبوم «خاص» تجربه خوبي از شركت در آلبوم‌هاي گروهي ندارم و دليل حضورم در اين آلبوم تنها مسايل اعتقادي است چرا كه هنگام انتشار آلبوم «خاص» به من گفته بودند قطعه به طور حتم بايد در فضاي هاوس اجرا شود و بنده مجبور شدم فضايي را در اين موسيقي ارائه دهم كه اعتقاد چنداني به آن نداشتم. اين در حالي بود كه مازيار فلاحي در آلبوم «خاص» با سبك و سياق ويژه خود ظاهر شد و آن كاري كه دوست داشت ارائه كرد، تا جايي كه قطعه‌اش با ساير قطعات آلبوم «خاص» همخواني نداشت.

بهنام صفوي نيز در پاسخ به اين سوال گفت: در آلبوم‌هاي گروهي كه با همكاري خوانندگان پاپ توليد مي‌شود علاوه بر بحث هنر و محتوا بحث فروش نيز مطرح است، اما هدف اصلي اين آلبوم فروش نيست. بايد بگويم

«دلصدا» مي‌خواهد با زباني لطيف، جوانان را به دفاع مقدس پيوند دهد،اما بحث مهمتر اطلاع‌رساني مناسب براي اين آلبوم است كه بر عهده شركت پخش كننده است.

اين خواننده پاپ معتقد است: بايد براي چنين آلبوم‌هاي مناسبتي زيرساخت‌هاي مناسبي ايجاد شود چرا كه اگر زيرساخت‌ها مناسب نباشد جايي براي شنيده شدن اين آلبوم وجود ندارد. دفتر مطالعاتي بشارت كه چنين آلبومي را منتشر كرده است وظيفه مهمتري را بر دوش دارد كه آن زمينه‌سازي فضا براي ارائه اين آلبوم به مخاطبان است.

مهدي يغمايي نيز معتقد است: بايد براي اين آلبوم بستري فراهم شود تا اثر در ذهن مخاطب بنشيند. در چنين آلبوم‌هايي معمولا خوانندگان را نشانه مي‌روند در صورتي كه مخاطب نيز در چنين آلبومي بسيار موثر است.

بخش ديگري از اين نشست خبري نيز به بحث ميزان استقبال مخاطب از يك اثر سفارشي و مناسبتي اختصاص داشت.

فرزاد فرزين در اين رابطه گفت: اول بايد بررسي كنيم تا بدانيم چرا مردم چنين آثاري را پس مي‌زنند. از نظر من اين آثار با داشتن پشتوانه قوي مي‌تواند شنيده شود. وقتي كه تلويزيون اين آثار را به صورت كليپ و يا نماهنگ پخش نمي‌كند نبايد انتظار چنداني هم داشته باشيم. فكر مي‌كنم معناي كليپ در ايران جا نيفتاده است، بايد راهكاري پيدا كنيم تا بتوانيم اين موسيقي را براي مردم پخش كنيم.

او تاكيد كرد: وقتي به بدنه موسيقي ضربه وارد شود، شركت‌هاي بزرگ نيز ديگر كار مهمي ارائه نمي‌دهند. ما از جوانان همين مملكت هستيم و در اين آلبوم تمام واقعيت‌ها را ارائه داده‌ايم. ارق ملي در ما جوانان از بين رفته است و ما با آلبوم «دلصدا» خواستيم آتشي را روشن كنيم كه سالهاست در بين جوانان از بين رفته است. آلبوم

«دلصدا» از يك مساله‌ي ملي مي‌گويد و به هيچ جناح و گروهي ارتباط ندارد.

 

بهنام صفوي با اشاره به جشنواره موسيقي مقاومت گفت: خوانندگان پاپ نيز مي‌توانند در جشنواره موسيقي مقاومت حضور داشته باشند تا بدين وسيله انگيزه‌اي براي حضور مخاطب در اين جشنواره‌ها پيدا شود.

 

در حاشيه مراسم رونمايي آلبوم «دلصدا»:

ـ در مراسم رونمايي اين آلبوم محسن چاووشي يكي ديگر از خوانندگان «دلصدا» حضور پيدا نكرده بود و طبق اعلام برگزاركنندگان با وجود دعوت از سيد محمد ميرزماني براي حضور در اين مراسم،اين مسوول حضور نداشت و اداره اماكن مجوز پخش، قطعاتي از اين آلبوم را در مراسم روز گذشته نداده بود.

گفته میشود آلبوم دلصدا 2 با محوریت امام زمان (عج) و حضور «رضا صادقی»، «علی لهراسبی»، «بنیامین بهادری»، «محسن چاووشی»، «بابک جهانبخش»، «فرزاد فرزین»، «محمد علیزاده» و «مهدی یراحی» قرار است در نیمه شعبان منتشر گردد .

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:آلبوم دلصدا, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب